Hoe kom je aan het wachtwoord van je Netwerk?

Wij hebben Speedtouch ofzoiets xD. Maar ik wil graag met mijn Mobiel WIFI. Hij pakt het netwerk wel maar dan vraag tie om een wachtwoord men vader weet het wachtwoord niet hoe kom je er wel aan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij de speedtouch modems staat het wachtwoord op de onderkant van de modem op een sticker. WPA/WPA key:

Als je hem niet weet is het niet mogelijk om op je netwerk te komen denk ik. Je kunt wel het volgende proberen: ga naar watismijnip.nl, kopieer het ip dat daar wordt aangegeven en plak het in de adresbalk, druk op enter. Als je niet in hoeft te loggen kun je hier zoeken naar een functie om het wachtwoord te wijzigen. Als je wel moet inloggen is de gebruikernaam 'Administrator' en het wachtwoord 'blanco' (zonder aanhalingstekens, mits niemand het heeft gewijzigd) Toegevoegd na 1 minuut: Als je dit eenmaal gedaan hebt en je verder nog vragen hebt, hoor ik het wel. Toegevoegd na 13 minuten: Oh probeer eerst idd eens wat degene hieronder zegt!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100