Kan je LIVE TV kijken op je IPod

Dus echt live. En liefst Nederlandse zenders via een app. Op een iPod. Kan dit?

Toegevoegd na 42 minuten:
ALS het kan gratis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ik zocht ook al zoeits maar zo ik heb opgevangen van mensen kan dat niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

zeker niet alleen via een app je hebt namelijk een dvb-t antenne nodig.

het antwoord is dus ja, maar niet via een app alleen

met dit kan je live tv kijken op je ipod (150 euro)

http://shop.conrad.nl/multimedia/mobiele-telefoon/mobiele-telefoon-toebehoren/toebehoren/iphone-overig-toebehoren/662711.html

"Equinux iPhone Mobile DVB-T Hotspot

Mobiele TV voor uw iPad & iPhone

TV wordt mobiel
DVB-T direct naar uw iPad en iPhone. Tizi is een draadloze TV hotspot die kwaliteit uitstraalt.

Wireless Entertainment
Tizi houdt het simpel. Het werkt zonder kabels of adapters: Zet het aan, maak een verbinding met het Tizi WiFi netwerk en start de app.

Klassiek design
De eerste TV hotspot bied niet alleen een stijlvol, glossy zwart uiterlijk maar ook een flexibele en uitschuifbare antenne.

Sterk signaal
Door de laatste chip technology brengt Tizi de scherpste televisie op uw favoriete touchscreen - ook op afgelegen locaties.

Full Power
De robuuste lithium-ion hoge-capaciteit batterij brengt uw favoriete blockbusters op het scherm. Ideaal voor serieuze mobiele televisie.

Omvang levering

•Tizi - Mobiele TV-hotspot (DVB-T) met geïntegreerde telescoop-antenne
•Verwisselbare Li-Ion accu (3,7V 1050 mAh)
•Mini-USB kabel voor opladen"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan wel live journaal en soms bijvoorbeeld dodenherdenking of schaatsen kijken : met de NOSjournaal app