Waar kan je een radio-gestuurd horloge van Casio kopen (±€50,-)?

Ik zoek een radio-gestuurd (radio controlled) horloge van Casio, van maximaal ±€50,-. Ik zou deze het liefst in een winkel kopen en niet bestellen via internet.
Maar op Internet is het wel goedkoper, bijvoorbeeld 'mooihorloge.nl.' Is het slim om een horloge op Internet te kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Met zo'n klein budget zou ik inderdaad het internet afspeuren en anders een retourtje Gran Canaria.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee als ik jou was zou ik het in een zaak kopen.. Mocht er wat zijn dan is hier de service 100% beter dan wanneer je hem op een site via internet koopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel juweliers hebben buiten voor de winkel een case staan waar verschillende merken horloges in hangen waaronder ook Casio. Ook radio controled modellen zitten hierbij.
Ik weet echter niet of er modellen zijn vanaf €50 die die functie ondersteunen. Daar moet je zeker een keus kunnen uitmaken.
Bronnen: