hoe kan ik een video uploaden naar me mobiel zonder dat er een foutmelding komt?

ik heb een samsung g600 en ik wou een video naar mij mobiel uploaden maar dan zegt het dat de inhoud niet kan worden ondersteund...ik heb het geconverteerd naar een mp4 bestand of doe ik iets verkeerds?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De Samsung g600 ondersteunt helaas geen mp4, maar 3gp-bestanden. Je zult je video's dus moeten converteren (omzetten) naar een video in 3gp-formaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou eens kunnen proberen met Dropbox, dan speel je direct je MP4 vanaf internet af www.dropbox.com Kost het ook geen ruimte op je telefoon of kaart.