Wat is een goede koptelefoon tussen de €30,- en €60,-?

Merk maakt niet zoveel uit. Als het maar een goede koptelefoon is. Ik had een sennheiser alleen is die kapot gegaan.

Toegevoegd na 7 minuten:
En zijn beats bij dr. Dre goed? En voor die prijs te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor koptelefoon wil je? Over the head of in-ears? In elke prijsklasse heeft elk merk zo zijn goed model. En dan is er nog de vraag van wat voor soort muziek je houd en wat vind je belangrijk qua geluid in een koptelefoon? Hou je van veel bas? Of juist niet? Hou je juist meer van openheid in het geluid? Zonder deze info kan niemand denk ik een objectief antwoord geven en krijg je alleen persoonlijke voorkeuren te horen van mensen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het liefs een koptelefoon die op mijn oren zit. Qua muzieksmaak verschil ik veel, ik heb muziek van Nick & Simon en Adèle maar bijv ook van Taio Cruz, Armin van buren en REM. Groot verschil dus. Liever heb ik wel een goede Bas.

Antwoorden (3)

Skullcandy's hebben een heel goed geluid, natuurlijk niet zo goed als beats maar de goedkoopste beats kost €179,-.

Toegevoegd na 1 minuut:
Skullcandy's kosten dan zo'n €30,- of je hebt er ook van €55,-. Je kunt ze vinden bij een mediamarkt en uitproberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een koptelefoon met goede bas die op of over de oren zit. Dan kan ik je de Sony MDR-XB500 aanbevelen. Zit geweldig lekker op de oren. Is wel wat groter. En een stevige lekkere bas erin. Verder voor die prijs een heerlijke koptelefoon met heel goed geluid. Prijs ligt rond de 45 euro.
Je kan hem eventueel beluisteren bij een mediamarkt. Komt kwalitatief zeker in de buurt van een beats voor een veel lagere prijs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Ja, scoort inderdaad heel goed op allerlei websites!
Als ex-vertegenwoordiger bij een elektronicaimporteur raad ik je de Monacor MD5500 aan. Verkrijbaar bij de meeste electronicawinkels en sommige audiozaken.