Wat is een goede koptelefoon tussen de €30,- en €60,-?

Merk maakt niet zoveel uit. Als het maar een goede koptelefoon is. Ik had een sennheiser alleen is die kapot gegaan.

Toegevoegd na 7 minuten:
En zijn beats bij dr. Dre goed? En voor die prijs te krijgen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Skullcandy's hebben een heel goed geluid, natuurlijk niet zo goed als beats maar de goedkoopste beats kost €179,-. Toegevoegd na 1 minuut: Skullcandy's kosten dan zo'n €30,- of je hebt er ook van €55,-. Je kunt ze vinden bij een mediamarkt en uitproberen.

Ligt eraan..ook wel voor welk doel je de hoofdtelefoon gebruikt, maar Sennheiser als merk hier voor is behalve bekend en erkend , ook door mij als zeer fijn ervaren (ook draagcomfort). Deze HD588 is ook een optie,; even wachten en 10 euro erbij sparen dan ;) http://www.besteproduct.nl/Artikelen/Onderzoek__Sennheiser_HD_558_beste_hoofdtelefoon_onder_de_150_euro_.htm Verder... Hier heb je 21 gebruikerservaringen en ook elders en zoeken naar : beats Dr Dre reviews ...leveren goede testresultaten ook maar tegelijk ook wel ver boven je budget? http://www.hoofdtelefoonstore.nl/review/84039/monster-beats-by-dr-dre-studio-wit-hoofdtelefoon.html Zelf zou ik naar een "fysieke winkel" gaan ipv via internet zoiets persoonlijks kopen! Zo kan je op een rustig moment en binnen vooraf gestelde prijzen ergens (let op de getrainde verkoop-trucs ) bv 5-7 soorten testen en 'langer' dragen en dan je eigen conclusie trekken!

Een koptelefoon met goede bas die op of over de oren zit. Dan kan ik je de Sony MDR-XB500 aanbevelen. Zit geweldig lekker op de oren. Is wel wat groter. En een stevige lekkere bas erin. Verder voor die prijs een heerlijke koptelefoon met heel goed geluid. Prijs ligt rond de 45 euro. Je kan hem eventueel beluisteren bij een mediamarkt. Komt kwalitatief zeker in de buurt van een beats voor een veel lagere prijs.

Als ex-vertegenwoordiger bij een elektronicaimporteur raad ik je de Monacor MD5500 aan. Verkrijbaar bij de meeste electronicawinkels en sommige audiozaken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100