maar dvd zit vast in de dvd speler. Wat nu?

een dvd zit vast en als ik op eject klik gaat de dvd speler wel laden maar er gebeurd later niks wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
4.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een keer tegen de lade aan drukken wil ook wel eens helpen.

Antwoorden (2)

Je kunt voorzichtig proberen met een omgevouwen paperclip de dvd-lade te openen. Kennelijk ligt het schijfje niet goed in het midden en is het klem gaan zitten. Met een beetje geluk krijg je de lade open en kun je de schijf los krijgen.
En anders moet de dvd-speler naar de reparateur.
11 jaar geleden
Ik weet niet of een dvd speler het heeft, maar een CD drive bij een computer heeft altijd een heel klein gaatje zitten, als je hier met bijvoorbeeld een paperclip indrukt gaat de cd la open. Dit gebeurt bij een pc zelfs wanneer die uitstaat of geen voeding heeft. Hopelijk heb je er wat aan