hoe zet ik de output van me pc als input de microfoon?

dat ik als microfoon input de muziek krijg die mijn speakers geven. dus de output ook als input gebruiken voor een zogenaamde microfoon die er niet is. welk programma heb ik hiervoor nodig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.4K

Het beste antwoord

Neem een potmeter van 50K log en zet de massa links en de output op rechts van de potmeter, tussen loper en links die je een heel klein beetje open zet komt dan een geschikt microfoonsignaal als de gemeten onaangesloten weerstand tussen loper en massa (links) ongeveer 600 Ohm is.
Wanneer het signaal vervormt moet je nog verder terugregelen naar bijv 200 Ohm, de loper zit dan zowat tegen massa aan.
Maar dat is even puzzelen.

KIJK UIT, BIJ TE STERK SIGNAAL KUN JE DE MIC INPUT OPBLAZEN

Toegevoegd na 3 minuten:
Voeg de input stereo signalen VOORDIEN( zie verhaal hierboven) bij elkaar door elke signaaldraad (dus links en rechts) elk een weerstand van 10K te geven en ze daarna pas samen te nemen.
Houd dit signaal gescheiden van massa.

Toegevoegd na 4 uur:
Je zou het uitgangsignaal HEEL zacht kunnen zetten en dan aan de Mic input aanbieden maar dit is niet zonder risico en het stereosignaal wordt dan van een kanaal kortgesloten omdat de Mic ingang MONO is en de output STEREO, een kanaal van de 3.5 mm stekkertjes wordt dan dus kortgesloten, Dat is niet goed voor de computer of andere muziekbron en je signaal is dan niet mono maar rechts.
Met mijn eerste uitbreiding wordt het stereo veilig tot mono gebracht en is de hele aanpak als hardwarematige oplossing de betere oplossing dan het softwarematig aanpakken.
een eenmaal clippende mic-ingang gaat geen fijne muziek doorgeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Praktisch gezien is het mogelijk om een kabeltje te gebruiken met aan beide zijden een 3,5mm stereo plug waarbij de ene zijde in de output en de andere in de input komt

Ik denk evenwel dat dit geen goed idee is want uw uitgangs vermogen ligt vele malen hoger dan de micro ingang kan verdragenen ik denk dat u die input kan opblazen.