Kan ik 'Hercules XPS 2.0 80 DJ Monitor' ook gebruiken voor pc speakers/homestudio i.p.v. Dj-en (zie uitleg)?

Dit zijn de speakers met de specificatie: http://www.hercules.com/nl/DJ-Muziek/bdd/p/172/xps-2-0-80-dj-monitor/

Ik ben geen dj maar deze speakers zijn veel goedkoper dan andere monitoren zoals de 'KRK rokit 5'.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beantwoord dit een beetje je vraag?? =)

Het beste antwoord

Vast wel; ik had ze op tweakers.net gezien ^^
Maar ik ben zelf niet happig op producten waar dingen zoals DJ op staan te gebruiken als referentie xP
Ik ben gegaan voor de "alesis m1 active" welke in dezelfde prijscategorie ligt en nooit spijt van gehad =)
KRK is mooi spul maar idd takkeduur x)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

GA ZE BELUISTEREN!!!!
Specs en adviezen van anderen zijn leuk maar jou oren beoordelen het beste.
Overigens is het (helaas) bij monitor (dus bedoeld voor monitoren t.b.v. afmixen) speakers wel zo dat prijs ook anders klinkt....