Hoe komt men hierachter?

stel dat een elektrisch apparaat het plotseling niet doet
je neemt contakt op met een expert die vraagt dan €20,- per uur
dan neem ik aan dat hij kan zien wat er hapert
maar nee, gewoon een lamp verwisselen dan kijkt hij 2 uur ernaar dat mag toch niet?

Toegevoegd na 2 minuten:
wat mij overkomen is,is dat de klus binnen 15 minuten geklaart had kunnen zijn maar hij bleef gewoon langer om bij te verdienen .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

vaak wordt er een minimaal bedrag gerekend en soms ook voorrijkosten
als je had willen weten wat kost had je een moeten vragen of hij een vrijblijvende offerte wilde maken
aan dit soort dingen doe je niks
denk maar eens aan de garage waar je je auto heen brengt
daar staat op de factuur ook een bepaald aantal werkuren maar die zijn ook niet te controleren
of je moet erbij staan als ze hem maken

dit geld ook voor die expert van jou
als hij een uurtarrief heeft kan hij voor 15 min werk het volledige uur rekenen
doen ze in een parkeergarage ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig publiceren bonafide garages hoeveel tijd een bepaalde behandeling kost. Dan kan je de rekening met de norm vergelijken.