Vraag over ipod, zie beschrijving?

Ik had dus een heel mooi mapje waar alle muziek van mijn ipod op stond. Maar mijn computer is onlangs gecrashed en ik ben de muziek dus kwijt. Ze staan nog wel op mijn ipod maar ik wil ze graag ook weer op mijn computer hebben. Is er een manier waarop ik de muziek van mijn iPod naar mijn desktop kan kopieëren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (4)

Synchroniseren werkt volgens mij, maar dat weet ik niet zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. dat kan via deze site:
http://www.wideanglesoftware.com/touchcopy/index.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan, maar officieel is het niet. Ben mobiel dus zoek op google. Muziekbestanden ipod overzetten naar pc. Keuze genoeg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download het programmaatje 'sharepod' waarmee je Ipod een benaderbare harde schijf wordt. Je kunt dan de liedjes van de Ipod naar de pc zetten. Het programma kun je gratis proberen, maar in de gratis versie kun je niet meer dan 5 liedjes tegelijk naar de pc kopiëren. De betaalde versie kan alles in één keer overzetten. Wat voor jou het beste is moet je zelf bepalen.
paulus811