hoe komt dat ik als ik via de pc een dvd wil branden ik hem niet op de tv kan kijken ??

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit kan 2 oorzaken hebben. 1 je dvd speler is een - ( vaak panasonic pioneer en sosm samsung ) of + systeem en je brand het op de verkeerde schijfje . Kijk op jeschijfje of er een + of - teken opstaat. 2 je hetb je schijf niet gefinalisdeerd met je brandprogramma/ recorder . Er is dus geen begin en einde gebrand. Toegevoegd na 38 seconden: sorry voor de spelfouten net een nieuw toetsenbord ;)

Ik denk dat je het verkeerd heb gebrand. Je moet hem wel met een DVD brand programma doen, niet gewoon een willekeurig. Waarschijnlijk heb je een datadvd gebrandt en geen film/dvd-dvd. Afhankelijk welk programma je gebruikt moet je maar even kijken of je kan kiezen voor 'film branden op schijf'. Steek ook even de dvd in je pc. Ga naar deze computer en doe rechtermuis knop op de dvd. Kies voor verkennen. Als in een van de mappen een map staat genaamd 'Audio_TS' of 'media_TS' of 'movie_TS', dan is hij wel op de goede manier gebrandt, maar is de dvd bijvoorbeeld tijdens het branden vastgelopen. Laat me weten of er een xxxx_TS map op de dvd staat! :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100