Ik wil binnenkort een iPad 2 kopen, wat voor hoesjes heb je nodig?

Ik wil binnenkort een iPad 2 kopen, en ik heb een mooi hoesje gezien (zie foto) en ik wilde vragen of ik er dan nog beschermfolie overheen moet doen, of dat dit hoesje genoeg is (ik doe verder voorzichtig met het scherm, geen stylus of harde voorwerpen erop).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom koop je dan niet een ipad 3? die is al uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik weet het, maar ik wil liever een iPad 2 met 32gb die dan 460,- kost, dan een iPad 3 met 16gb die nog meer kost dan dat... Dan heb je meer geheugen en het enige punt waar de iPad 3 in mijn ogen echt beter in is, is het scherm en als je het naast elkaar ziet zal er vast wel verschil in zitten maar je ziet het niet echt goed... Daarom dus ;)

Antwoorden (6)

Neen hoor met deze case heb je helemaal geen beschermfolie nodig omdat die case ook de voorkant beschermd en met beschermfolie is het touchscreen wat minder aangenaam om mee te werken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beschermfolie is niet nodig. Het schermpje is "krasvrij". Je moet wel heel erg goed je best doen wil je er zichtbare krassen op hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ach, regelmatig uit je handen laten kletteren doet wonderen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar is een beschermfolie ook niet tegen bestand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
krasvrij mag je niet zo letterlijk nemen dat zeiden ze ook van de iphone 4 maar mijne heeft toch al een paar zichtbare krasjes, en toch ga ik er voorzichtig mee om
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaar "krasvrij" tussen aanhalingstekens.
Ik geef je een tip het beste hoesje voor de iPad 2 is Apple Smartcover. Als je die te dun vindt zou ik je ook een dikker mapje van bijvoorbeeld Belkin aanbevelen.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik op mijn iPad2 heb:
Voor de voorkant de welbekende SmartCover:
http://store.apple.com/nl/product/MD310

Voor de achterkant heb ik een Belkin Snapshield.
http://www.belkin.com/nl/IWCatProductPage.process?Product_Id=544461

Je merkt amper dat er een hoes om de achterkant zit, het ziet er super uit en de bescherming is top.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb juist hetzelfde ;)
ja zou ik wel doen heb ik ook met mijn ipod gedaan je hebt net wat meer bescherming en er komen ook geen krassen op

als je slim bent koop je een die glad is zodat je makkelijk over het beeld glijdt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een Ipad2 met alleen een smartcover, en dit is voor het dagelijks gebruik en vervoer naar school prima. (Wel heb ik hem altijd in mijn laptop tas zitten, zit ook een vak in voor tablets)
Vallen kunnen ze alleen niet goed tegen, ik heb hem 1x laten vallen van een hoogte van +/- 20cm en hield hier een barst over de gehele lengte van het scherm aan over. Deze is gelukkig niet te zien als je de Ipad gebruikt, alleen als je er schuin op kijkt zie je de barst zitten. Maar tegen dit soort dingen zal een bescherm folie ook niet helpen. En als je een smart cover gebruikt en deze altijd netjes dicht doet in bijv. je tas zie ik het niet snel gebeuren dat er krassen op je scherm komen.

Een volldige hoes om je Ipad is qua bescherming het beste, maar persoonlijk vind ik het ongemak hiervan te groot en neem ik dus toch maar het risico. Een eventuele losse hoes waar ik de Ipad in zou doen zou ik ook niet willen, je zult dan net zien dat als je het een keer niet doet je net tegen de Ipad aanstoot en hem dan laat vallen, en dat is in mijn ogen he groten voordeel van de smartcover. Het zit niet in de weg (kan ook als standaard fungeren) en als je de ipad niet gebruikt klap je hem gewoon dicht. De aluminium achterkant is stevig genoeg om niet direct te beschadigen. Hier is bij mij nog geen krasje op terug te vinden.