Onze iPad is gesynchroniseerd met een andere pc. Als ik hem aan mijne hang, vervangt hij dan alleen de muziek, foto's en video's of ook apps?

Ik wil niet de App's enzo vervangen, alleen de media

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Als je het automatisch synchroniseren gewoon even uitzet, kan je alles handmatig in je iPad 'slepen' in iTunes, ik weet trouwens niet of hij alles vervangt wanneer je synchroniseert het zou ook kunnen zijn dat hij de oude bestanden er gewoon op laat staan, en de bestanden op jou computer er gewoon aan toe voegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je 'm weer aan je eigen computer/iTunes hangt dan zet hij alles er weer op wat je er ook de laatste keer op had staan toen hij is gesynchroniseerd met deze iTunes.