Een Micro-USB kaart bestaat helemaal niet.
Het gaat waarschijnlijk om een MicroSD kaart. Er is een 2 GB MicroSD kaart meegeleverd, maar als je meer ruimte nodig hebt, kan je elke willekeurige MicroSD kaart kopen die je wilt, tot 32 GB. Zoveel zul je niet nodig hebben, ik denk dat 8 GB voldoende is.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje dom van me! Maar bedankt:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen welke heb ik nodig? Gewoon MicroSD of MicroSD SDHC?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is precies andersom, maar het principe klopt. Een MicroSD kaart is tot en met 2 GB gewoon een MicroSD kaart, 4 GB en hoger is een MicroSDHC kaart. Dus als je vraagt naar een MicroSDkaart van bijv. 8 GB, dan zal je automatisch een MicroSDHC (HC staat voor High Capacity) krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, bedankt:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ty

Andere antwoorden (1)

Gewoon een stadaard Micro-USB kabel, deze wordt vaak ook al zelf meegeleverd met de telfoon.

Hier kun je er eventueel één aanschaffen:

http://www.google.nl/products/catalog?hl=nl&sugexp=frgbld&gs_nf=1&cp=7&gs_id=18&xhr=t&q=micro+usb&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1920&bih=916&um=1&ie=UTF-8&tbm=shop&cid=10222431836109842692&sa=X&ei=ZbpkT_CvE4ftOZrl0JcI&sqi=2&ved=0CGIQ8wIwAQ

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je het over een Micro SD kaart hebt zal je die zelf nog moeten aanschaffen, deze wordt vaak niet mee geleverd. Er zijn verder geen verschillende formaten uitgezonderd de grote (4 GB, 8GB etc).

Hier kun je er eventueel één kopen:

http://www.google.nl/#q=micro+sd+kaart+kopen&hl=nl&prmd=imvns&source=univ&tbm=shop&tbo=u&sa=X&ei=VbtkT8LJDcLsOfLl5JsI&sqi=2&ved=0CIsBEK0E&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=8dbebad5c9bbe677&biw=1920&bih=916

Let wel op dat het een Micro SD kaart is!