goeie middag kan mij iemand helpen hoe ik mijn sony bravia kdl40bx400 in stel op 1080 pixels ?

hij staat nu op 576pixels

Weet jij het antwoord?

/2500

Druk op HOME>>> en selecteer vervolgens Weergave>>>Beeld>> Advanced instellingen.>>Detail Optimalisatie>> de gewenste optie HDMI : HOME>>>EXterne ingangen>>HDMI instellingen>>Controle voor HDMI >> AAN Met het volgende nl. "Schermmodus" kunt U een formaat selecteren dat beter past bij de inhoud die U wilt zien. Deze functie is bedoeld voor het weergeven van de zogenaamde 4:3- uitzendingen,om het volledige scherm te vullen of ondertitels goed weer e geven. Hiervoor heft U dan 2 opties: Smart * Vergroot het beeld zodat het een 169 - scherm vult en behoudt hierbij zoveel mogelijk het originele beeld. 4:3 Geeft een 4:3- beeld weer in z'n oorspronkelijke grootte. De zijbalken worden dan weergegeven om het 16:9 - scherm te vullen. Verder kunt U dan nog kiezen voor WIDE en Zoom . MENU START: Hier kunt U de algemene TV instellingen uitvoeren/nakijken. Balk Media Category: INstellingen ( hier kunt U de nodige configuraties aanpassen voor Tv-instellingen ( icoontje "koffer" Mocht U er niet uitkomen : Druk op het knopje met een soort +tekentje >> i-Manual. Hier kunt U dan de scherm gebruiksaanwijzing lezen/uitvoeren. Volgens mij heb ik nu zo uit mijn hoofd de opties gegeven,welke U nodig heeft. Groet:Zoekertje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100