Kan een PS3 op een 3d monitor? voor meer informatie zie beschrijving.

Hallo,
ik vroeg me af of je een PS3 op een 3d monitor kan doen, de monitor waar ik het over heb is de HP 2311gt.
Deze monitor is 23inch en volgensmij Oorspronkelijk voor een computer. Maar ik vind 23inch aardig groot voor alleen een computer scherm, en er zit een HDMI aansluiting in. Dus ik heb een ps3 en vroeg me af of hij op deze monitor kan. (de ps3 werkt met 3d)
Het zou fijn zijn als iemand me verder kon helpen.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Jawel, dat moet werken met de meeste 3d monitoren, wat zoeken op internet geeft aan dat ook deze monitor compatible is met je PS3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja als die monitor inderdaad een hdmi aansluiting heeft en 3d stereoscopische beelden kan weergeven is dit mogelijk. Waarschijnlijk moet je het beeldscherm dan voeding geven via een usb-kabel. En nog even een brilletje aanschaffen.