hoe zet ik muziek naar mijn ipod touch

Ik heb frostwire gedownload en ik kan eindelijk mijn muziek in mijn documenten vinden, want Limewire ligt eruit maar nu. Als ik klik boven in Itunes op muziek aan bibliotheek toevoegen of iets dergelijks dan klik op mijn liedjes maar dan doet ie vervolgens niks HELP!.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Voegt iTunes de nummers niet aan de bibliotheek toe, of niet op de iPod.
a) Probeer de nummers eens vanuit windows verkenner te selecteren, en vervolgens naar de muziekbibliotheek van itunes toe te slepen

b) Hiervoor moet iTunes met de iPod synchronisieren (Knop rechtsonder). Als u de muziek handmatig wordt beheerd, zult u de muziek nog vanuit iTunes naar uw iPod moeten slepen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeii, ik ben degen van de vraag, ik snap wat je bedoeld tenminste bijna, bedoel je dat ik itunes open moet zetten en hem van mijn documenten daar heen moet slepen of bedoel je dat ik ze naar het mapje itunes moet slepen?.x
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook een goed programma is www.vidtomp3.com die website zet liedjes van youtube over in mp3-bestanden. je hoeft alleen maar de link te kopieren en dan download hij hem naar je documenten. Bij mij werkt dit altijd en je hoeft er niks voor te downloaden!