Hoe werkt "HQ 4 Poort HDMI Switchbox""

Er zitten 4 knoppen op de voorkant als ik die een paar seconden ingedrukt hou op kanaal A krijg ik beeld, maar zodra ik los laat gaat het beeld weer weg.....

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.bol.com/nl/s/elektronica/zoekresultaten/Ntt/%22HQ+4+Poort+HDMI+Switchbox/search/true/searchType/qck/N/3136/Ntk/s_elec_all/index.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen idee . ik heb er een van een ander merk, en ik moet elke keer als ik wil kijken de voeding er in en eruit halen om geluid te krijgen ik heb dan wel al beeld ik heb er een hd decoder achterhangen en een mediaplayer en Xbox360
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een fabricage fout, ik heb hem nu teruggestuurd naar Bol.com Het lijkt is wel een handig ding voor een redelijk prijsje, maar moet het wel doen wat het belooft natuurlijk. Ik ga verder zoeken naar iets soortgelijks.

Het beste antwoord

Heb je meer HDMI-apparaten dan aansluitingen op je HDTV of plasma-scherm? Geen probleem voor deze 4 poorts HDMI switchbox van HQ. Sluit tot vier HDMI-bronnen aan op de switch en verbind de switch met je scherm. Je kan nu gemakkelijk met een druk op de knop wisselen tussen meerdere bronnen. Geen gedoe meer met het versteken van kabels als je naar je andere bron wil kijken!

Zoals het er staat zou je verwachten dat het met een druk op de knop zou moeten werken.
- kijk je bekabeling na (handleiding)

Mocht alles goed aangesloten zijn dan zou ik maar eens terug gaan naar de winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk ook dat hij niet goed is ook al is hij nieuw. Er zit toch ook een afstandsbediening bij? Doet hij dan hetzelfde?