Hoe krijg ik foto's / filmpjes van mijn iPhone op mijn tv? Heb een nieuwe Sony Bravia met allerlei toeters en bellen maar kan geen connectie maken.

Heb het geprobeerd met de USB connectie maar dat lukt niet. De tv vindt wel mijn Cannon video camera.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Dit gaat niet zomaar lukken, daarvoor heb je een kabel of een dock nodig, die allebij dan van de dockconnector dan een kabel maken zoals scart, hdmi, s video enz die in je tv past.
Ik zou een vragen in de applestore of electronica winkel naar een goede en goedkope oplossing hiervoor, maar via usb gaat het in ieder geval niet lukken.
Succes!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
apple tv, apple heeft het allemaal zo bedacht dat ze met een paar extra iphone functies nog een heleboel geld meer krijgen...