Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik makkelijk mijn draadloos weer herstellen naar niet draadloos?

Ik heb draadloos van kpn maar dit steld niet voor nog veel snoeren en stekkers

Nu wil ik van die grote stekker af kan ik die er gewoon uithalen ,stekkers weer gewoon in het stopcontact
Heb ik dan weer gelijk tv en internet

Picture for question
een maand geleden
ronron1212
een maand geleden
als je tv weer aansluit op een netwerkkabel kan dat
SingingCoyote13
een maand geleden
heeft kpn niet een service dat als je er niet uitkomt je een monteur langs kan laten komen om de boel in te stellen ?
je zou namelijk evt ook nog in de router zelf de draadloze verbindingen (wifi) uit moeten zetten als je niet wilt dat die aan blijft staan ook al gebruik je die niet.
ronron1212
een maand geleden
@SingingCoyote13 hij gebruikt de witte stekkers dus via het stroomnet niet via wifi

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ja, je kunt je draadloze verbinding meestal uitschakelen en gewoon terug naar een bekabelde verbinding gaan.

Als je de grote stekker van je draadloze modem of router eruit haalt, verlies je de draadloze verbinding. Maar je kunt een ethernetkabel van het modem rechtstreeks in je tv of computer steken voor internet.

Zorg ervoor dat je modem nog steeds aan de stroom is aangesloten. Dan zou je meteen weer internet moeten hebben via de kabel. Je hebt dan ongeveer hetzelfde als voorheen, maar zonder de draadloze verbinding.

Wie heeft dit ooit gedaan? Wat waren jullie ervaringen met bekabeld internet om weer de draadloze verbinding te missen?
(Lees meer...)
een maand geleden
De zwarte stekker is alleen voor je stroom. Als je het dvs1200 blok weghaalt, zul je de datakabel (met dat gele stekkertje) van modem naar tv moeten aansluiten.

Als het je vooral stoort dat je zoveel stekkers en snoeren en adapters in zicht hebt, steek dan gewoon 1 stekker van een simpel verlengsnoertje met stekkerdoos in je wandcontactdoos. Die stekkerdoos en daarin alle stekkers en adapters en losse snoeren kun je dan wegwerken achter of onder een kast, of desnoods in een leuk mandje dat je gewoon op de grond zet.
(Lees meer...)
een maand geleden
JuniorJunior
een maand geleden
Stekker is zo onhandig groot onder mijn tv kast ligt een blokje maar als ik hem daar doe past het niet,tehoog
ronron1212
een maand geleden
Je kan hem gewoon neerleggen hoeft niet te staan
Inekez1
een maand geleden
Of je schuift je kastje iets van de muur en gooit alle kabels en blokjes erachter. Of je maakt een gat in de achterkant van je kast en je legt alles in de kast. Wees creatief en plaats al die stekkers en snoeren gewoon ergens uit beeld.
Vaughn
een maand geleden
PLA's worden heel inefficiënt en gevoelig voor instraling in een stekkerblok.
ronron1212
een maand geleden
@Vaughn hoezo dit is al over het algemeen al jaren en jaren zo dat mensen dat gebruiken
Vaughn
een maand geleden
@ronron1212: Wat gebruiken? PLA's? Of PLA's in een stekkerblok? Ik gruwel daar van, net als wifi-extenders die gelijk de bandbreedte halveren want ja, het signaal moet doorgegeven worden en als je zendt kun je niet ontvangen.
ronron1212
een maand geleden
@Vaughn dat het een stekkerblok is wist ik al lees mijn reactie eens goed. verder dat jij dat vindt dat is aan jouw ik heb daar geen last van en vele met mij.
Thecis
een maand geleden
Ethernet over powerline is een stuk instabieler dan gewoon UTP kabels. Maar of en hoeveel last je er van hebt, hangt gewoon af van het gebruik. Wanneer je een rustig netwerk hebt, heb je over het algemeen niet zoveel last van de storingen op wanneer je PLA gebruikt. Maar dat het instabieler is, is een feit. Ik heb zelf een wifi-mash netwerk waarbij de nodes bekabeld aangesloten zitten. Ik maak veel gebruik van het netwerk (veel verkeer met grote bestanden), maar omdat ik geen kruipruimte heb, kon ik niet zo gemakkelijk overal UTP aanleggen. Soms moet je roeien met de riemen die je hebt (niet met diegene die je beloofd zijn of waarvan je vind dat je recht op hebt). Ieder maakt hierin zijn eigen keus. En als dat voor je werkt, is dat prima.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing