Wat zijn de eisen die gesteld worden aan je usb opslag als je wilt opnemen met je Sony Bravia KDL-24EX320?

heb er een usb stick van 8 gb in gedaan, maar zegt dat de usb hdd niet geschikt is ofzo.

kan iemand me vertellen wat ik nodig heb?

Toegevoegd na 2 uur:
waarin verschilt een hdd-compatible stick van een reguliere stick?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe is de stick geformateerd?
FAT, FAT32 of NTFS?

Het beste antwoord

Zie hier meer info.
http://support.sony-europe.com/tvhc/compatibility/usbhdd.aspx?site=odw_nl_NL&m=KDL-24EX320
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is inderdaad het beste antwoord. alleen jammer dat ze alleen WD ertussen zetten in de support lijst. vooral omdat dit type een 3,5 versie is. ook nog eens niet wenselijk qua stroomverbruik :(

Andere antwoorden (3)

Bij sony spulle moet je ff kijke vaak was het dat ze eigen spulle alleen supporte je hebt ook van die sony geheugenkaartjes misschien kan die erin en dan doet die het wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(alleen KDL-26/24/
22EX32x)
USB-poort (ondersteunt HDD-opname)

1, 2
(alleen KDL-46/40/
32EX520, KDL-40/
32EX523)

USB-poort
1, 2 (HDD REC)
(behalve KDL-46/40/
32EX520, KDL-40/
32EX523, KDL-26/24/
22EX32x)
USB-poort, poort voor USB HDD-apparaat (alleen 2)

Uw toestel staat genoemd bij de hdd compatible modellen,dus heeft U een hdd compatible stick nodig :

http://www.memoryshop.nl/product/78609/dane-elec-dualmate-8-gb-usb-stick.html

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een HDD is gewoon een hardeschijf, je zal in principe dus een externe HDD aan moet schaffen. Van een HDD-compatible stick heb ik ook nog nooit gehoord, ik ben benieuwd.

Toegevoegd na 8 uur:
Niet elke HDD wordt blijkbaar ondersteund alleen van de My Book Essential (WDBACW0010HBK / WDBACW0020HBK) is 100% zeker dat deze het doet.