We hebben n probleem met de tv kabel buiten. Door de vorst kan er niet worden gegraven. Hoe kunnen we tijdelijk tv kijken? Kamer-antenne?

Wat jammer dat je hierboven maar 150 tekens krijgt.. En op deze plaats maar liefst 1500.

We zijn net verhuisd, helaas komt er in onze nieuwe woning geen signaal binnen.
Nu blijkt er buiten "een kink in de kabel" te zijn maar opeens zit de vorst in de grond dus kan er niet gegraven worden om het probleem op te sporen.

Wie weet een tijdelijke oplossing voor ons? Vroeger bestonden er van die kamer-antennes of ook wel camping-antennes.

Bestaan die nog?

Kun je daar analoog en digitaal mee kijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Neem digitenne, die krijg je een maand op proef :)

Toegevoegd na 49 seconden:
ga naar kpn winkel, neem mee, sluit aan en je hebt tv, in de hoop dat het probleem binnen een maand verholpen is, dan kan je het pakket terugsturen. Mocht dat niet zo zijn, heb je toch nog voordelig voorlopig een alternatief :)

Toegevoegd na 4 minuten:
O ja voor de volledigheid, kijken via een antenne is afgeschaft eind 2006
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hou er wel rekening mee dat heel veel zenders niet meer te ontvangen zijn met een gewone antenne (zonder speciale aanpassingen) Kabelzenders kan je sowieso niet bekijken.
Schotelantenne? Of voorlopig naar een aantal satelliet- zenders kijken gewoon op PC met (software)
VRT -Canvas zijn niet meer te bekijken met gewone ouderwetse antenne.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je met een "gewone" antenne, de analoge antenne bedoelt, dan zijn die volgens mij al weer enige tijd uit de ether.
Het analoge TV netwerk is sinds een jaar ofzo uit de lucht. Vanaf die tijd is het in principe voor iedereen mogelijk om digitaal via de ether signaal te ontvangen. Dit heeft DVBt. Digital video broadcasting terrestial.
Het signaal van ned1,2,3 is gratis evenals regionale zenders en sommige duitse zenders. Je kan een los kastje kopen of een oud kpn kastje op marktplaats en dan heb je gratis 3 zenders.

-begin reclame- Je kan ook digitenne nemen waarbij je een pakket van een stuk of 20 zenders krijgt. Is momenteel de goedkoopste tv oplossing. Je zit er een jaar aan vast voor omennabij 8 euro in de maand. -einde reclame-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe de postcodecheck voor Digitenne.
3maanden gratis.
http://www.digitenne.nl/

Ik zweer bij satellietontvangst.
Controleer of u een schotel kunt richten op het zuiden,
en informeer of plaatsing is toegestaan.
Ik heb beide systemen.
Een recreatieset is ook een optie.
http://www.canaldigitaal.nl/slimstekeuze/