Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik zonder kabels op een betaalbare manier TV kijken?

Ik wil op een bovenkamer een TV hebben, maar heb geen kabelaansluiting op de bovenverdieping. Alleen beneden heb ik kabel, wel wil ik ook boven dezelfde kanalen kunnen bekijken, zonder dat ik een kabel door muren, vloeren en plafonds hoef te trekken. Is dit mogelijk en zo ja hoe moet ik dat dan doen en met wat voor (eventueel) matriaal?

Het gaat mij om de volgende TV:

http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=42880&productId=120040

Ook wil ik graag weten of ik deze TV aan de muur kan bevestigen en/of ik die voet er af kan halen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
738

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt draadloos het signaal doorsturen (zonder afhankelijk te zijn wat er op de andere tv wordt bekeken) door de Marmitek TV any where (conrad nummer:045827 - 89) Deze is wel duur maar wel goed.
Als je een dvd recorder of iets dergelijks hebt en er wordt altijd maar op 1 tv gekekeken kun je een goedkoper systeem nemen.

Er is wel altijd kans op storing, het beste blijft een kabel trekken:)

Je kunt ook altijd nog gaan voor digitenne dit kost je 9 euro in de maand.

Toegevoegd na 5 minuten:
Kan weinig vinden over de tv (ook niet op de site van Telefunken). Ik zou ff gaan kijken bij de Blokker. Meestal zitten er gewoon gaten in voor een beugel. De Vogel beugels passen eigenlijk bijna altijd. Je kunt de montage beugels verstellen zodat ze voor elke afstand geschikt zijn. Voor andere is vaak een adapter leverbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding