Hoe sluit ik een ps2 op deze tv?

Mijn zoontje wil graag een ps2 kopen.
Maar ik heb begrepen dat die aangesloten moeten worden via een scart.
Nu zit er op deze tv vanalles maar geen scart.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

Met deze scart-tulpkabel kan je de PS2 aansluiten op de TV via de AV2:

http://www.kabeldirect.nl/scart-3x-tulp-kabel-1-5m.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij heb je een Samsung tv?? Als het goed is zit hier een verloop stekkertje bij. Aan de eene kant een groen (kan an jou goto te zien ook geel zijn) stekkertje en aan de andere kan 3 of 5 aan sluitingen waar deze tulp kabels in passen
In het geval van drie stekkers hebben deze de kleuren geel, rood en wit
Met 5 aansluitingen zijn deze groen blauw geel wit en rood
Gebruik dan alleen de geel rood en wit
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Freek Nee, dat kan niet, je moet met zo'n tv een speciaal kabeltje bewaren bij aankoop. Veel mensen raken die kwijt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.hdtvtest.co.uk/image/hdtv/Samsung-UE40B7000/breakout-cables.jpg
Je kan hem ook aansluiten met een Audio/Video ingang. In de link staan meerdere aansluitmogelijkheden voor de ps2.

Succes,
10 jaar geleden
Toen je de TV kocht zat er een speciaal kabeltje bij een 3voudige jack naar 3 vrouwelijke tulpjes. Als je deze vindt kan je zo je PS2 aansluiten.

Toegevoegd na 1 dag:
Zou iemand de min uit willen leggen, dit is gewoon exact het goede antwoord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.hdtvtest.co.uk/image/hdtv/Samsung-UE40B7000/breakout-cables.jpg