Doet de pocket tv het nog in nederland?

Hoi, Ik had een vraagje,
Ik ga binnenkort op kamp, en bedacht me dat het wel een leuk idee zou zijn om een pocket tv mee te nemen op kamp,
Alleen dan zit ik met de volgende vraag:

Kan je op dit moment in Nederland gewoon een Pocket Tv starten en gewoon tv kijken, of kost dat geld?
Want ik heb gehoord dat je in Amerika gewoon zon ding kan starten en naar fox kan kijken ofzo.

Alvast bedankt voor de reactie(s)!

Toegevoegd na 7 minuten:
De pocket tv die ik wil kopen kan VHF en UHF kanalen ontvangen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
waarom zou je zo'n aanschaf doen voor een weekje?
capthavoc
8 jaar geleden
Niet aan beginnen,
Je ontvangt hooguit ned 1 2 3 en lokale zenders misschien duitsland of belgie, ligt er aan waar het kamp is natuurlijk en waarschijnlijk heel slechte ontvangst.
ik vermoed dat er geen wifi is in het kamp ook een smarphone of tablet zal geen optie zijn,
Over 3 g of 4 g kan maar kost je altijd data.
lekker radiotje meennemen
of een paar film op je tablet zetten
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee analoge tv via de ether kan al jaren niet meer.
http://www.totaaltv.nl/nieuws/5459/20-europese-landen-schakelen-analoge-tv-uit.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Alle pocket tv's zonder digitale DVB-T tuner kan met zijn antenne 0 tv zenders ontvangen.

Antwoorden (1)

Dit kan in Nederland niet meer werken omdat de analoge TV zenders al jaren uit de lucht zijn.
gvrox
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee hoor, wij ontvangden nog tot vorige maand analoge tv van Ziggo totdat we overstapten op KPN, kan natuurlijk niet op tegen HD maar het was wel redelijk te volgen
gvrox
8 jaar geleden
@kees52 : ziggo gaat toch niet door de lucht ? Dat is kabel TV, en daar zitten inderdaad nog analoge zenders op. Zo'n pocket TV sluit je niet aan op een kabel, maar die pikt zenders op met de ingebouwde antenne.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@kees52 analoge tv gaat al jaren niet meer via de ether. http://www.totaaltv.nl/nieuws/5459/20-europese-landen-schakelen-analoge-tv-uit.html