sweex Wat is de 4 cijferige code van een Sweex televisie bij de rc universal?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Instellen met code
1. Zoek de code voor het apparaat dat je wilt bedienen in de codelijst in de handleiding: ftp://ftp.sweex.com/IA100/Manuals/IA100_manual_nld.pdf
2. Zet de televisie aan en richt de Sweex Universal Remote Control erop.
3. Druk op de Remote Control op de toets TV. Het rode lampje op de Remote Control zal één keer oplichten.
4. Hou de [SET] toets ingedrukt totdat het rode lampje gaat branden.
5. Voer de 4-cijferige code in. Bij elk van de cijfers zal het rode lampje even knipperen.
6. Richt de Remote Control op de televisie en druk op de toets TV. Controleer één van de toetsen om te kijken of de toets werkt, maar druk niet op [OK]. Controleer bijvoorbeeld de Aan/Uit knop om te zien of het apparaat reageert.
7. Druk [OK] om de instellingen op te slaan als de knoppen correct werken.

Als na invoeren van de code het rode lampje tweemaal knippert en aan blijft,
dan is de code ongeldig. Controleer opnieuw de code. Druk de [SET] toets,
het rode lampje knippert één keer. Voer de juiste code in.

Werkt geen enkele code voor jouw apparaat, probeer dan de Power Searching functie.

In de handleiding staan bij Universal de volgende codes: