Hoe kan ik een houten sier lijst op mijn lcd bevestigen?

De lijst heb ik al .
Ik weet alleen niet wat een goede manier is
om deze op me lcd te bevestigen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Met een paar strookjes zelfklevend klittenband zit de sierlijst stevig vast. Is later weer eenvoudig te verwijderen zonder de kunststof lijst van de tv te beschadigen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja is stevig, kan ook te stevig zijn. Het gaat om een houten lijst dus zal niet zo zwaar zijn. Je kunt stukjes van een paar centimeter gebruiken of als je denkt dat dat niet stevig is stukken van 10 cm of over de gehele verticale lengte.
Voor hele zware zaken zoals zwaar stalen gereedschap aan een wand hangen is er ook extra breed en extra sterk klittenband verkrijgbaar. http://www.tesa.nl/consumer/mounting_hanging/tesa_on__off_extra_strong_klittenband,c.html