Wat is een goede oplossing voor het draadloos casten van bijv. je laptop zonder dat het over WiFi gaat?

Wij maken nu gebruik van Chromecast of EZCast, maar dit werkt allemaal niet zoals we willen.
Het laden duurt eeuwen, er moet software geinstalleerd worden, het beeld heeft vertraging, noem maar op.
Ideaal zou zijn om bedraad een HDMI kabel te leggen die aangesloten kan worden, maar dit ziet er niet mooi uit hoe we het ook verwerken.
Iets wat ik heb gevonden is Wireless HDMI (WDHI), maar dit is nog in de opstartfase en ik weet niet of dit wel voor deze doeleinde bestemt is.
Heeft iemand een stabiele oplossing hiervoor?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Airpaarot zou voor joi prima zijn