Ik heb me Playstation 3 aangesloten op Sony Wega. Alle kabels zijn compleet niets ontbreekt maar het wil gewoon niet lukken. waar zou het aan liggen?

av1 av2 av3 heb alles geprobeerd maar krijg alsmaar een zwarte beeld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geen HD tv achter de tv heb je 2 ingangen ik heb ze beide geprobeerd het wil maar niet lukken. Er is ook niks aan de hand met de scart kabel daar ben ik wel zeker van. vind het wel heel erg raar het moet toch eigenlijk gewoon lukken

Antwoorden (1)

Even een PS3 Video reset uitvoeren:

Make sure the system is off.
Hold down the Power Button for 5-6 seconds - until you hear the second beep.
That's it, your video settings are reset and you should be able to choose your input and configure it from there.

-PS3 uitzetten
-5-6 de aanknop ingedrukt houden tot je de tweede piep hoort.