Kan ik via een kabel mijn laptop verbinden met mijn televisie, als mijn laptop geen hdmi aansluiting heeft?

Zie vraag, dankjewel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dat kan.
Ik heb mijn laptop ook aan mijn TV gekoppeld via een VGA kabel naar een converter (+/- 20 euro) naar de HDMI aansluiting van mijn TV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat dus 1 kabel (1 uiteinde VGA ander uiteinde HDMI)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee een VGA kabel van mijn laptop naar (tv meubel) daar een converter geplaatst en vandaar met een HDMI kabel naar de TV werkt perfect.
Ik heb gekozen voor een langere VGA kabel dan HDMI omdat die veel voordeliger zijn. Op de link staat de converter die ik heb de prijs is wat hoger maar even zoeken op internet dan kan dat voordeliger. http://www.allekabels.nl/Monitor-/-VGA-Kabels/19/1097373/HDMI-naar-VGA-Omvormer.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb inderdaad al gekeken op internet maar helaas zijn ze allemaal rond de 60 á 65 euro wat ik te duur vind. Heb jij hem voor 20 euro gekocht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik vond ze ook vrij duur tot ik deze tegenkwam maar ik kan zo snel niet vinden waar ik hem gekocht heb dat is al een jaar of 2 geleden.
Ik moet wel zeggen dat het perfect werkt zeer goed beeld in verhouding tussen mijn laptop.
Ik heb het geluid via mijn geluidsinstallatie omdat ik ook vaak alleen muziek luister via mijn laptop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gewoon 1 kabel, van de laptop, naar de tv. Je hebt daar toch geen kastje voor nodig? Of heb je een speciale tv of zo :p ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bedoeld zeker een gewone HDMI kabel:?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, een GVA kabel..