Is dat dus 1 kabel (1 uiteinde VGA ander uiteinde HDMI)?
27 december 2011 19:14
Nee een VGA kabel van mijn laptop naar (tv meubel) daar een converter geplaatst en vandaar met een HDMI kabel naar de TV werkt perfect. Ik heb gekozen voor een langere VGA kabel dan HDMI omdat die veel voordeliger zijn.
Op de link staat de converter die ik heb de prijs is wat hoger maar even zoeken op internet dan kan dat voordeliger.
http://www.allekabels.nl/Monitor-/-VGA-Kabels/19/1097373/HDMI-naar-VGA-Omvormer.html
27 december 2011 19:30
Ik heb inderdaad al gekeken op internet maar helaas zijn ze allemaal rond de 60 á 65 euro wat ik te duur vind. Heb jij hem voor 20 euro gekocht?
27 december 2011 19:38
Ja ik vond ze ook vrij duur tot ik deze tegenkwam maar ik kan zo snel niet vinden waar ik hem gekocht heb dat is al een jaar of 2 geleden. Ik moet wel zeggen dat het perfect werkt zeer goed beeld in verhouding tussen mijn laptop. Ik heb het geluid via mijn geluidsinstallatie omdat ik ook vaak alleen muziek luister via mijn laptop.
27 december 2011 19:42
Ik heb gewoon 1 kabel, van de laptop, naar de tv. Je hebt daar toch geen kastje voor nodig? Of heb je een speciale tv of zo :p ?