M'n av-kabel van de tv ik kapot dus die kabel die er aan zit heb ik gestript maar wat moet ik nu doen ?

Help me !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wa is Da ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit maar een kabel aan je tv en dat is de stekker, de rest is allemaal te vervangen. Als je zelf een kabel in elkaar wil zetten moet je even goed uitleggen over wat voor kabel je het hebt. SCART, compostiet, component, coax enz.

Antwoorden (2)

Je kunt deze heel goedkoop in elektronicawinkels krijgen, is misschien nog sneller dan het kabeltje te gaan repareren, wat waarschijnlijk bijna niet mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De av kabel is een normale coax kabel, ik weet niet of je een los mannetje hebt? (is een stekker met een pin) Als die helemaal stuks is moet je op een losse kabel halen of een coaxkabel met los mannetje en vrouwtje. Misschien heb je nog een andere tv in huis waar je de kabel tijdelijk kunt lenen en plaatsen? En wat je moet doen als je een losse stekker hebt is de mantel er af halen voor ca. 2 tot 2.5 cm. De witte kern voor ca, een 1 cm. voorzichtig met een keukenmes kan het maar zeker met een stanleymes voorzichtig rondom snijden totdat de koperen kern vrijkomt. De mantel die onder het witte of soms zwarte kunststof zit naar achteren doen. En de connector aansluiten, hangt ervan af welke connector je hebt? Maar wat googlen en er staan wel plaatjes en uitleg hoe en wat. En anders ga je naar de bouwmarkt even op de site van de gamma praxis kijken staan de bouwmarkten die open zijn op zondag. Succes.