Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb gedownload via gemistDownloader en opgeslagen als AVI. Lukt niet om dit af te spelen op Samsung smart terwijl dit normaal wel werkt?Divxookniet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
543

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Probeer m eens om te zetten via n videorecorder naar mp4 of mov. Fit zou uitkomst kunnen bieden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het kan probeer dan in MPEG te downloaden (via de gemistdownloader, dan zou het altijd moeten werken). Ik weet natuurlijk niet of MPEG een optie is bij die downloader. Anders kan je even kijken of converteren uitkomst biedt (even zoeken op avi video converter). Ook kan je nog even kijken of je je TV kan updaten. Het zou heel toevallig zijn maar het kan dat er wat verbeterd is ten opzichte van de ondersteunde codecs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet wilt converteren kan je ook een CoDec pack downloaden. Ik gebruik al jaren de K-Lite Codec pack, te vinden via www.codecguide.com . Kies de Mega versie, daar staat alles in. Standaardinstallatie kiezen.
H.264, H.265, AV-1 en andere nieuwe codecs worden dan geïnstalleerd.
Ok, dit was dus een vraag van 10 jaar geleden. My bad.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 27 oktober 2022 14:20: tekst
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding