wat kan ik doen om mijn Media Player een AVI bestand af te laten spelen ?

wat kan ik doen om mijn Media Player een AVI bestand af te laten spelen ?kan ik dat bestand om te zetten zodat mijn Media Player het wel afspeelt ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Avi is een vrij algemene extensie voor filmpjes, waarschijnlijk dat jouw mediaspelers deze wel ondersteunt, maar dat de indeling voor het beeld (de video codec) niet ondersteunt wordt. Wat voor mediaspeler gebruik je? Meer informatie over avi is hier te vinden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Audio_Video_Interleave

Antwoorden (1)

Nee dat kan niet. Dan zou je 'VLCplayer' moeten downloaden. Die kan bijna elk formaat lezen.