Is mijn tv nog te fixen?

Ik zat gister televisie te kijken (LCD-plasma) en ongeveer 3uur later zagen we 3 horizontale strepen door het beeld.
Waarna vervolgens het beeld geheel zwart werd.
Wel blijven de lampjes van aan/uit branden en horen we nog wel het geluid.
Dus wel geluid maar geen beeld?!
Als we de tv uit en aan zetten, begint het te stinken.
Wat is er tijdens het tv kijken doorgebrand en
kan hier nog wat aan gedaan worden?? Zoja wat??

Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je de bon nog hebt terug naar de winkel terug gaan!en weet je dat je buiten je garantie ook 2 jaar consumenten garantie hebt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, als hij nog geen 5 jaar oud is moet je terug naar de winkel gaan met de bon.
Ze moeten 'm dan repareren, volgens de wet zijn ze verplicht tot reparatie tijdens een verwachte levensduur van het apparaat, mits niet door eigen toedoen het defect is onstaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo te lezen is de lcd plaat plaat doorgebrandt. Dit zijn behoorlijke reparatie kosten. Hangt van de leeftijd van je tv af en wat het betreffende merk is. Het scherm gaan ze niet meer vervangen en zul je een omruilvoorstel krijgen met evt bijbetaling.