Waarom doet mijn externe harde schijf het niet op mijn Samsung televisie?

Ik heb het geprobeerd met een externe hardeschijf van een vriend en dat werkt prima. Mijn schijf wordt gebruikt op een Apple computer.
Het gaat om een Samsung 5300 televisie.
Bedankt

11 jaar geleden
2.7K
Delano123
11 jaar geleden
Volgens mij fat32

Antwoorden (2)

Apple gebruikt een ander bestand partitie formaat ?
die van je vriend is waarschijnlijk geformateerd als ntfs
en jouw externe is vast geformateerd voor apple ?

ik weet even niet hoe je deze zo aansluit op zeg maar een decoder ? of rechtstreeks ?
dan denk ik dat deze alleen fat32 of NTFS aan kan
ik ga er ook even vanuit dat je jouw Hd hebt geformateerd via de apple ?
je moet hem dus anders partioneren en formateren

denk dat je aan de link hieronder wel wat hebt
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Behalve dat heeft die waarschijnlijk ook geen "autorun"
Delano123
11 jaar geleden
Als ik hem zou partioneren, ben ik dan al mijn bestanden kwijt?
capthavoc
11 jaar geleden
ja dus eerst wat je wilt bewaren er af daarna partioneren
en kijken of dat werkt en dan weer terug zetten
de harde schijf van jouw kennis is hoogstwaarschijnlijk geformateerd via een windows pc.
Als jij een harde schijf via je Mac formateerd zal het wel lukken. Vaak pakken Samsung tv's - de nieuwere modellen wel - niet de ondertitles mee. Zet er dan een simpele mediaspeler tussen.