Welke soort draadloze koptelefoon kan ik aansluiten op een Samsung EU40EH5000 televisie?

8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Elke met een 3,5 mm Jack-uitgang met een zender http://www.bol.com/nl/l/elektronica/personal-audio-hoofdtelefoons-draadloos/N/8444/sort/product_prijs0/index.html
Niesje1973
8 jaar geleden
Helaas kun je daar niet op selecteren......
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is de STANDAARD-aansluiting, dus daar hoef je niet op te selecteren!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb zelf de Philips SHC8535 sluit de zender aan op de TV met een 3,5 mm plug, is tevens oplader voor de koptelefoon, perfecte geluidskwaliteit.

Antwoorden (1)

Als je een tv met bluetouth ( of hoe je het ook schrijft) hebt kan je beats wireless er op aansluiten. Ik heb ze zelf (gebruik ze voor me telefoon) en ik vind dat het uitstekend geluid is!