Is de philips 32pfl3507 een full hd tv?

In de saturn staat van wel en bij de mediamarkt en bij bol.com staat hd ready. De resolutie van de tv bij de saturn is 1920X1080 en bij de philips site 1366X768 alleen ik weet het echt niet meer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Neen, is HD Ready niet Full HD, kan ook niet voor die prijs (320,-)

http://www.tvstore.nl/product/177777/philips-32pfl3507.html?ref=43749&gclid=CKfxq_GB47ECFYcPfAodrGUAFg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voor 69 euro meer wel;)
32PFL3517H die is wel full hd
http://www.tvstore.nl/product/177778/philips-32pfl3517.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar sowieso is de site van Philips natuurlijk leidend. Dus geen 1080p. Het kan overigens wel degelijk voor die prijs. Denk aan de Toshiba 32LV933G die bij 4Lanch voor 280 Euro inclusief verzending te koop is. Echter moet je sowieso niet te veel letten op of iets al dan niet FullHD is, zeker niet bij groottes onder de 37". Zat goede HD Ready televisies die veel beter beeld hebben dan FullHD televisies. Zo zou ik in deze prijsklasse kiezen voor de LG 42PA4500. Inderdaad HD Ready, maar een van de betere televisies. Plasma, dus goede kijkhoek, betere zwartweergave, beter kleurweergave. Veel belangrijker dan of het wel of geen FullHD is. En deze is dan ook nog eens groter dan die 37" die ik noemde.