Heeft het zin om hd tv te nemen van upc als je een plasma hd-ready bezit?

Volgens upc is het verschil minimaal en kan ik beter wachten tot ik een full-hd tv heb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

hangt ook een beetje van het formaat scherm af.
op een 32inch is het verschil tussen SD en HD ready (of HD) inderdaad niet heel groot.
Het verschil met analoge kabel is wel de moeite waard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het zelf wel doen, bij een 720p uitzendingen heb je precies het goede scherm bijvoorbeeld, iig is het altijd beter dan analoge 576i.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet doen, je betaalt eenmalig extra voor een receiver terwijl je nauwelijks verschil ziet, what's the point.

Het verbaasd me wel dat de UPC zo eerlijk is, chapeau
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
UPC zendt uit in 1080i. Een HD-ready tv kan dit weergeven.

Je huidige toestel is dus geschikt voor HDTV van UPC.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn tv kan dit ontvangen, dat is nog nrt iets anders dan weergeven. waarschijnlijk wordt het dan dus 1080i>768p.