Wie weet hoe ik aan een nederlandse handleiding kan komen van een samsung LE40B530P7W ?

iS EEN TV GEKOCH BIJ MEDIA MARKT OP 27-04-2011

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nederlandse handleiding dient VERPLICHT bij het toestel geleverd te worden. Je kan dus bij Mediamarkt deze handleiding opvragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht je toch de handleiding niet in je bezit krijgen via MediaMarkt, hetgeen ik betwijfel, dan kan je ze nog altijd downloaden op onderstaande site. Sukses
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kun je de gehele handleiding downloaden. Deze bevat alle talen, dus klik in de linker kolom op "DUT" voor de nederlandse versie.

http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/200910/20091012141312437/BN68-02362A-02L09-1007.pdf

Het is wel een redelijk groot PDF, dus soms moet je even wachten tot de pagina is geladen.

PS. als er bij aankoop geen handleiding bijzat, heb je er dan misschien een cd/dvd bijgekregen? Hier staat de handleiding namelijk vaak ook op.