TV word omgeruild maar is niet meer in assortiment. Kan ik mijn geld terug eisen of moet ik een ander model kiezen?

Tv nog maar net gekocht dus binnen garantie en kan niet meer gerepareerd. Er komt een omruiling. Ik heb deze tv gekozen vanwege design en grootte. maar de winkel heeft deze tv dus niet meer. kan ik mijn geld terug eisen of ben ik verplicht een gelijkwaardige tv uit te kiezen die ik eigenlijk niet wil?

Weet jij het antwoord?

/2500

De TV moet worden omgeruild met vergelijkbare prijsklasse en specificaties (en staat). Men kijkt dan meestal naar de technische specificaties.Wanneer u echter om het uiterlijk gaan dan kan je ook spreken over specificaties. Het is dan met elkaar eruit komen waarbij u een goed gevoel moet overhouden. Gezien de tv toch al een tijdje gestaan heeft zou men u ook een showroommodel kunnen voorstellen. 100% geld terug is denk ik niet realistisch omdat er in de tijd dat hij niet stuk was u er toch van heeft "geconsumeerd". Er zal dan een geldbedrag kunnen voorgesteld van de aanschafprijs minus de economische afschrijving. Alles wat u beter/meer krijgt is puur service.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100