Welke draad moet ik kopen om mijn macbook op de TV te krijgen zonder Apple TV ?

Ik wil al heel lang mijn macbook (13 inch) op de tv krijgen zonder Apple TV met maar één draad. Welke zou ik het best kopen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien is dit wat je zoekt: http://www.kabelblog.nl/macbook-geluid-over-hdmi-poort-via-mini-displayport/

Antwoorden (1)

Dat ligt eraan welke uitgangen er op je macbook beschikbaar zijn. Dat zou best een dvi aansluiting kunnen zijn. In dat geval zou een dvi/hdmi kabel het meest geschikt zijn, maar je zult wat meer info moeten geven over beschikbaarheid uitgangen op je macbook en ingangen op je tv...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb een thunderbolt en 2 USB aansluitingen
en op de TV een HDMI en een DVI
openlijk kun je er iets mee
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Koop in de winkel een verloopkabel van mini-displayport (thunderbolt) naar HDMI. Daar kan je een HDMI kabel instoppen die in de tv past.