hoe moet ambilight uit ?

Toegevoegd na 56 seconden:
Ik heb een Philips tv wie weet hoe ambilight uit moet ???

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
17.8K
Castle
7 jaar geleden
Ik heb er ook één en deze heeft op de afstandbediening een knop die letterlijk aangeeft "ambilight".

Antwoorden (2)

Als het goed is moet er onderaan de afstandsbediening
een knop zitten om de ambilight funcie uit te schakelen
deze zit er bij mij wel op
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
Klopt, mits je de originele ab gebruikt. Denk dat daar het probleem zit.....
wat Ton zegt, en anders op het tandwieltje klikken, wel op de afstandbediening van de tv, niet de TV-ontvanger. en dan moet je ergens de instelling vinden om het ambilight uit te doen.