Moet ik een extra kastje aanschaffen van Caiway als ik boven tv wil kijken?

Ik heb nog een oude versie van het kastje om digitaal tv te ontvangen. Boven heb ik een tv, zo'n vierkante groot kubus-geval (erg oud), waar je alleen met een kabel erin digitaal tv kan ontvangen (ook analoog natuurlijk, maar dat kan ik niet meer ontvangen).

Mijn vraag is, moet ik een extra kastje aanschaffen, om boven ook tv te kunnen kijken, of kan ik via het kastje beneden ook boven tv kijken, als ik een kabel maak naar boven? DAT LIJkt me zelf niet handig, omdat je dan alleen naar de zenders kan kijken waar beneden gekeken wordt.

En als ik dan zo'n extra kastje aanschaf, moet ik dan ook een extra kaartje aanschaffen, moet ik dan apart betalen, of gaat het niet op, omdat ik al abonnee ben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Als je apart wilt kunnen kiezen uit de digitale kanalen dan heb je in ieder geval een extra kaartje nodig. Als je tv beneden een ingebouwde CI+ adapter met kaart heeft dan kun je de decoder met een eigen extra kaart voor de oude (analoge) tv voor boven gebruiken.
Als de tv beneden geen CI+ slot heeft en je gebruikt een los kastje voor het kiezen van de digitale kanalen dan heb je voor de tv boven ook nog een nieuw decoderkastje nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je wel!