Strepen op beeld LCD tv, vooral met HDMI. Wat kan ik doen?

Sinds een korte tijd krijg ik kleine, groene streepjes die snel flikker in beeld met mijn PS3. Dit heb ik niet met normaal TV kijken. Hij is HD Ready en deed het eerst normaal. Wat kan de oorzaak zijn? En hoe los ik het op? Ik heb een afbeelding met een foto van het probleem, dit is met de PS3 en het spel Mass Effect 3 ( is bij elk spel)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Heb je een ander hdmi apparaat? (Bijv blurayspeler) en heb je een andere hdmi kabel? Probeer alle mogelijke combinaties van tv's/hdmikabels/hdmipoorten/ps3 (op andere tv) uit eindelijk zal 1 combinatie voor groene streepjes zorgen. Namelijk de ps3, tv of hdmikabel (hoop voor je de laatst want die zijn makkelijk te vervangen) succes met alles testen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Veel mensen zeggen dat HDMI-kabels hiervan niet de oorzaak kunnen zijn. Maar dat is wel mogelijk, als de digitale signalen aan de randen van de kabels niet goed doorgegeven worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat het niet de hdmi kabel kan zijn?! Het is inderdaad goed mogelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Veel mensen denken dat dat niet kan omdat HDMI digitaal werkt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb al eens een HDMIkabel omgeruild die fouten gaf, nieuwe kabel (zelfde merk) gaf geen problemen. Het mooie van fouten met digitale kabels is, dat ze vaak direct duidelijk zijn. Geen lichte degradatie in kleur/kwaliteit maar direct opvallende fouten.