hoe moet ik het HDMI kanaal verandere voor mijn xbox?

om mijn xbox nja te laten werken moet ik van HDMI wisselen (van 1 naar 2) hoe doe ik dit via de afstandsbediening?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Meestal heet die knop:

-Source
-AV

Toegevoegd na 23 minuten:
-Input
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AV, staat voor Audio/Video en dit is normaalgesproke je Scart aansluiting
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat is HDMI? Audio+Video, ook een Component Video aansluiting is meestal gecombineerd met Audio. Op mijn TV moet ik ook op AV drukken om door mijn scarts en component en HDMI aansluitingen te navigeren.

Andere antwoorden (1)

Als je een beetje moderne TV hebt, heb je op je afstandsbediening een knop waar "source" bij staat.
Als je die vaker indrukt, kom je als het goed is vanzelf op het goede kanaal.

P.s. ik heb een samsung tv, dus het zal wel iets bij jouw tv afwijken..