Met Digitenne van KPN krijg je de 2e ontvanger goedkoper dan de 1e. Is het niet slim om samen met iemand anders 1 abonnement af te sluiten ipv apart?

Dat is toch goedkoper? Betalen we samen minder dan als we allebei apart een abonnement zouden afsluiten. Zijn er regels voor dat dit niet mag, en kunnen ze dit controleren? Alles werkt toch draadloos?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

is niet de bedoeling, maar je kunt het zeker doen. Het scheelt beide partijen goed geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan het doen alleen zit je wel met de kaart die erin moet als die niet werkt moet de gene die het abonnement heeft afgesloten wel bellen en niet degene die de tweede ontvanger heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,kan gemakkelijk, ik heb er 1 in mijn eigen huis en 1 in een vakantiehuis achter in mijn tuin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet er wel rekening mee houden dat je maximaal 3 toestellen mag hebben per abonnement