Hoe zet ik ondertiteling aan op mijn Sony bravia tv?

Ik heb de SRT en de MPEG4 bestand al hetzelfde genoemd en in de zelfde map gezet op mijn usb stick. Ik heb de usb stick aangesloten op mijn tv en de film speelt gewoon goed af, alleen komt er geen ondertiteling.. Moet ik op een toets drukken op de afstandbediening? Want ik kan de Subititles knop niet vinden. Bij voorbaat bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Toch moet er ergens een menu zijn waarin je dit kan aanvinken.(pop-op menu,startmenu)
maar zelf raad ik aan om de ondertiteling vast in de film te zetten.Ondertiteling wordt bij mij als ik het via usb doe echt lelijk,balk erin, te kleine letters etc