Wat betekent auto wissen aan op een digirecorder?

Hallo!
Ik wil graag iets opnemen dat ik zeker nooit kwijtwil op mijn digicorder, maar je kan kiezen tussen "auto wissen aan" of "auto wissen uit"m wat betekent dit?
Alvast bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Amadea
9 jaar geleden
Als je het niet kwijt wil moet je het dus niet wissen. Auto betekent vanzelf. Wanneer je 'auto wissen' aanzet wordt het opgenomene vanzelf weer verwijderd nadat je het bekeken hebt.

Antwoorden (1)

Auto wissen betekend in de meeste gevallen dat er een opname verwijderd wordt als er niet genoeg ruimte is voor nieuwe opnames. Meestal wordt de oudste opname verwijderd om ruimte te maken voor nieuwe opnames.

Het kan ook betekenen dat de opname verwijderd wordt nadat een bepaalde tijd is verstreken (bijvoorbeeld één jaar) of zoals Amadea zegt; nadat de opname bekeken is.

Om erachter te komen wat deze functie precies doet zou je de handleiding kunnen raadplegen.