Hoe sluit je draadloos een tweede interactieve decoder van KPN aan?

Heb sinds enkele weke Interactieve TV, internet en bellen van KPN. De digitale TV decoder in de woonkamer (direct aangesloten op de Experiabox) werkt buitengewoon geweldig.

Vanwege een tijdelijke actie heb ik er destijds een tweede digitale TV decoder gratis bij gekregen voor bv in de slaapkamer of elders welke eventueel d.m.v. een 'draadloze homeplug' verbonden kan worden met de Experiabox in de woonkamer, zodat ik geen netwerkkabel daar naartoe hoef te trekken.

In mijn geval wil ik deze tweede digitale TV decoder aansluiten op mijn TV in de keuken zodat ik ook daar van perfect digitaal beeld en alle andere gemakkelijke functies gebruik kan maken.

Hoe sluit ik deze dan precies (met behulp van de draadloze homeplugs) aan zodat alles perfect werkt?

En wat is dan de beeldkwaliteit dan van het tweede apparaat in de keuken?

Iemand een antwoord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ik heb maar 1 decoder maar ik kijk via de Homeplug
Deze zit met een van de stekkers in de meterkast -via stopcontact en de Experiabox - waar het signaal binnenkomt. De andere zit in de huiskamer naast de tv. Ik kijk dus tv via mijn lichtnetstroom. In jouw geval de 2e stekker dus in de keuken plaatsen. Een kind kan de was doen. Het beeld is prima voor op mijn LCD scherm van 116 dus voor jouw tv in de keuken moet dat geen probleem zijn. Als je trouwens iets opneemt met de ene zender kun je het ook via de andere bekijken. Succes