Hoe stel ik mijn Logitech harmony 700 in?

Het probleem is als volgt: Als ik bijvoorbeeld een sequence maak om een Blu-Ray of DVD te kijken, dan moet ik de TV op een bepaalde ingang instellen.
Maar niet elke ingang heeft zijn eigen knop, maar word bepaald door 1 knop een aantal keer in te drukken, maar hoe vaak dat moet, hangt van de huidige stand af. Maar de TV geeft natuurlijk geen feedback in welke mode hij nu staat.
Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
jawel. Maar dan moet die TV wel het commando kennen om bijvoorbeeld meteen naar hdmi2 te gaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
misschien begrijp je mij niet...
misschien begrijp ik jou niet...
in ieder geval, geen idee wat ik nu moet doen.

Antwoorden (1)

Download de nieuwste software van je logitech harmony (www.myharmony.com) en maak een account aan. Vervolgens installeer je de software en sluit je de ab aan via USB. Via de wizzard kun je apparaten toevoegen. Als je jouw tv en bleuray hebt toegevoegd en alle overige apparaten) dan kun je een activiteit toevoegen. Middels de wizzard zal je harmony vaststellen wat er noet gebeuren (en welke input en output's er actief moeten zijn). Als alles theoretisch klopt kun je de instellingen naar de harmony uploaden. Vervolgens test je de activiteiten. Op je apparatuur. Als alles klopt, dan sluit je de software af. Klopt het niet dan probeer je met de help-toets het probleem op te lossen als dat lukt dan sluit je de ab weer aan op de pc en geef je aan dat er problemen zijn. Door de vragen te beantwoorden worden de meeste problemen (als die er al zijn) opgelost. Wanneer de software het niet voor elkaar krijgt geeft die je het (gratis) Nederlandse nummer van de logitech helpdesk. Waarschijnlijk zal een vriendelijke Belg je te woord staan en als je duidelijk hebt wat er fout gaat kan die een speciale update naar je account sturen en vervolgens hoef jij alleen maar de ab bij te werken.